עיצוב דירה: כך תעשו זאת בעצמכם

בעולם שיש בו הכל בטלפון האישי שלכם וברשת, קבלת אינסוף רעיונות לעיצוב הדירה שלכם נמצאים במרחק של קליק אחד. איך עושים את זה לבד? מאיפה מתחילים ואיך מסיימים? הכל בכתבה הבאה


נתחיל מהסוף - כיצד אתם רוצים שהדירה שלכם תיראה?

שאלה מצחיקה, נכון? אבל היא החשובה ביותר, ברגע שנדמיין את הדירה ונבין מה אנחנו רוצים, כך גם יהיה לנו קל יותר לגשת לעבודה. בנוסף, עלינו להתחשב בגודל הדירה והיכן אנו ממקמים מה.  


במידה ויש לכם חפצים שאתם יודעים מראש שאתם מעוניינים לשלב כמו : גלשנים, עציצים, כיסא נדנדה שקיבלתם בירושה או ערסל באמצע הסלון (חישבו על הכל). כתבו לכם אותם ברשימה וחברו אותם למראה הכולל של הדירה. חישבו מה נחוץ לכם בדירה, לדוגמא: ספה שהיא גם ספת אירוח נפתחת, פינת אוכל עגולה, מרובעת נפתחת? שולחן בסלון ליופי או לאירוח? תמיד העדיפו את הפרקטי. מעבר לאסטתיקה, אתם רוצים לגור בבית שישמש אתכם ולא שתנהגו בו כמו במוזיאון. חישבו על גווני הדירה, איזו אווירה אתם רוצים בדירה? מודרנית? חמימה? צבעונית? רטרו אולי? הכל אפשרי. 


Pinterest אהובתי
אינסוף רעיונות קיימים ברשת ובפרט ברשת החברתית Pinterest, שאני ממליצה לכם פשוט לחפש כל דבר שאתם רק חושבים עליו ומעוניינים בו, ולראות תוצאות דומות - כך גם לקבל רעיונות. 


במידה ואהבתם משהו מהרשת, אתם יכולים לבצע חיפוש של הרהיט / מוצר או כל מה שאתם רוצים כתמונה בגוגל והוא ימצא לכם היכן המוצר קיים או משהו דומה לו ברשת, כך שתוכלו לרכוש אותו ולא רק לראות אותו בPinterest.  


 חיפשו בגוגל בעזרת כפתור המצלמה. שם תוכלו לצלם או להעלות תמונה קיימת ולבצע חיפוש ברשת. 


                   צילום מסך Pinterst

                        צילום מסך Pinterst

 

 

                       צילום מסך Pinterst

 

גיבשתם רעיון - מה עכשיו?
קחו דף ועט ושרטטו את המיקומים של הרהיטים, המוצרים וכל מה שתרצו כתרשים, כך תקבלו תמונה כוללת של המרחב. התחשבו בגודל הדירה, שימו לב לפני רכישה לבדוק את גודל המוצר. חישבו על שילובי הצבעים - אל תמהרו לרכוש מוצרים שלא יתאימו לאווירה שרציתם! התחשבו בתקציב שלכם ועופו על זה.

טאצ' אישי - דברים קטנים שמעבירים תחושות גדולות
תמונות זוגיות או של המשפחה, תמונות מטיול אהוב, ציורים של הילדים, כוננית שבניתם בעצמכם, ציור או כל דבר יצירה שלכם או של המשפחה נותן תחושה אישית וחמימה יותר לסביבה. לא חייב להיות אמן גדול, מספיק שהיצירה היא שלכם או של המשפחה וזה מספיק. ישנן אינסוף אפשרויות. חשבו מה אתם אוהבים והייתם שמחים להוסיף לאווירת הבית. דברים קטנים שמעבירים תחושות גדולות. 


דוגמאות? 

 ספה וכורסאת נדנדה בסגנון רטרו, דגש על צבעוניות ופינת עבודה במרחב הראשי | צילום: רותם קאפח

 

 

 פינת אוכל מודרנית, צילומי דקלים מסרי לנקה ומסגרות עץ מהסטוק | צילום : רותם קאפח 

 

 קולאז' על קנבס - משולב תמונות מה -Pinterst ותמונות מטיולים ברחבי העולם לאווריה טובה

 

 

 

מכירים מישהו שהכתבה בדיוק בשבילו? שתפו אותו

מעוניינים לדעת מהיכן המוצרים? שלחו לנו הודעה בפרטי או כתבו לנו בתגובות